xOx ENERGY MALAYSIA xOx

xOx ENERGY MALAYSIA xOx
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 10th PARA BRIGADE

Go down 
AuthorMessage
Aiscrewz

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-10-09
Age : 32
Location : Pahang

PostSubject: 10th PARA BRIGADE   Sat Oct 10, 2009 6:21 pm



\





Copyright By:
Back to top Go down
View user profile
aKoK_kEdUt_WeK



Posts : 4
Join date : 2009-10-09
Age : 36

PostSubject: ni lagi satu   Sat Oct 10, 2009 7:41 pm

hah ni dia lagi satu masalah................ Laughing yg elok-elok dah naik kapal terbang tu yg dok pandai2 pg terjun pasal ape plak?
tggu je lah kapal tu sampai turun. nah nak turun tu turn lah.......... kan senang, susah jugak yg dicari, dah terjun tu ada lah plak kutu kena pg ambik, wakakkakkakakakaka kua kua kua Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
aKoK_kEdUt_WeK



Posts : 4
Join date : 2009-10-09
Age : 36

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Sat Oct 10, 2009 7:42 pm

aKoK_kEdUt_WeK wrote:
hah ni dia lagi satu masalah................ Laughing yg elok-elok dah naik kapal terbang tu yg dok pandai2 pg terjun pasal ape plak?
tggu je lah kapal tu sampai turun. nah nak turun tu turn lah.......... kan senang, susah jugak yg dicari, dah terjun tu ada lah plak kutu kena pg ambik, wakakkakkakakakaka kua kua kua Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
ryukx23

avatar

Posts : 54
Join date : 2009-10-08
Age : 27
Location : Tanah Rata,Cameron Highlands

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Sat Oct 10, 2009 7:44 pm

Uiksss Akok Asal Copyright 2 kali 2 da rabun ker

hahahaaha Very Happy
Back to top Go down
View user profile
aKoK_kEdUt_WeK



Posts : 4
Join date : 2009-10-09
Age : 36

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Sat Oct 10, 2009 7:58 pm

adoyai salah tekan lah.........................wakakakakakkakakaka Laughing
Back to top Go down
View user profile
nieyhaili

avatar

Posts : 61
Join date : 2009-10-08
Age : 39
Location : Sibu, Sarawak

PostSubject: KEBERANIAN   Mon Oct 12, 2009 1:23 pm

LIFE SHRINKS OR EXPENDS IN PROPORTION TO ONE'S COURAGE - ANAIS NIN.

assalamualaikum.......

lepas tengok video clip lompat kuar dari helicopter ni, niey tfikir sejenak... LOMPAT KUAR DARI HELIKOPTER DGN HANYA BERBEKALKAN PAYUNG TERJUN... mak oiiii..... beraninya... tak tpikir ke.. kalo2 time terjun tu payung terjun xleh buka.. rosak ke... kaki kerem ke... pengsan sbb tlalu takut ke... sakit jantung mengejut ke sbb kena tolak dari belakang... hehehehe... mane la tau...

tp ape yg di atas ni, lahir dari pemikiran org biasa.. hehehehe.. (niey xpernah pun naik helikopter... naik kapal terbang pun masih rasa ragu2.. hehehehhe.. biasa la kan.. org kampung)

camner ek... leh berani camtu... rasanya sume org lahir same je.. (yg OKU tu lain citer la... tu anugerah sejak lahir) yg niey maksudkan adalah semangat berani tu... kena pupuk ke semangat tu... atau, memang ada sejak lahir.. ermmm.... kalo niey tanya sorang2, kompom sume ngaku berani... sape yg nak ngaku diri penakut.. hehehehe.. niey pun berani... (berani mempoyokan diri... hehehehe)

berani >>> byk kategori.. ada yg berani bersuara, ada plak berani kerana benar, dan jenis yg byk skrg ni, berani berbohong.. hehehehe.. (bahaya jenis ni.. elakkan jika terserempak.. delete id dlm contact list kalo leh.. hehehehe..) tp, bukan sume org berani terjun dari kapal terbang.. bayangkan berada di antara langit dan bumi... MASYALLAH...

Very Happy Very Happy Very Happy camner rasanya ek.. pengalaman pertama... camner rasa membuat terjunan pertama... rasa time kaki menjejak tanah... camner rasa diri terapung d udara dgn hanya berbekalkan payung terjun, semangat dan tentu sekali berbekalkan keyakinan kepada tuhan... kalo lihat ngan mata kasar, muka sorang2 nampak slamba je... dlm ati, hanya tuhan yg tahu....

so... nak gak tau pengalaman org yg ada terlibat dalam membuat terjunan payung terjun ni... berkongsilah pengalaman... bukan semua org dpt peluang mcm tu... hehehehhe....


pale pale pale pale <<<< rasanya camni muka niey kalo org suh naik tingkat 20 pastu g beranda dan jenguk ke bawah... hehehehe...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-10-08
Age : 44
Location : KUANTAN, PAHANG, MALAYSIA

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Mon Oct 12, 2009 6:11 pm

nieyhaili wrote:
LIFE SHRINKS OR EXPENDS IN PROPORTION TO ONE'S COURAGE - ANAIS NIN.

assalamualaikum.......

camner rasanya ek.. pengalaman pertama... camner rasa membuat terjunan pertama... rasa time kaki menjejak tanah... camner rasa diri terapung d udara dgn hanya berbekalkan payung terjun, semangat dan tentu sekali berbekalkan keyakinan kepada tuhan... kalo lihat ngan mata kasar, muka sorang2 nampak slamba je... dlm ati, hanya tuhan yg tahu....

so... nak gak tau pengalaman org yg ada terlibat dalam membuat terjunan payung terjun ni... berkongsilah pengalaman... bukan semua org dpt peluang mcm tu... hehehehhe....


<<<< rasanya camni muka niey kalo org suh naik tingkat 20 pastu g beranda dan jenguk ke bawah... hehehehe...
OKAY ....KITA TUNGGU JE INSAN YANG SEPATUTNYA JAWAP PENGALAMAN TERSEBUT
SAYA HANYA LEH CITER MCM MANA KEADAAN TERAPUNG DALAM AIR JE
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

>>>^^^B3 G00D C4MFR0GER^^^<<<
Back to top Go down
View user profile http://energy-malaysia-chat.forumotion.net
Aiscrewz

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-10-09
Age : 32
Location : Pahang

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Tue Oct 13, 2009 1:49 am

Nak taw camne pengalaman terapung atas air 2
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-10-08
Age : 44
Location : KUANTAN, PAHANG, MALAYSIA

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Wed Oct 14, 2009 1:10 pm

Aiscrewz wrote:
Nak taw camne pengalaman terapung atas air 2

JAHHHHHHHH
MEH SINI NAK WAT
NKO PERNAH TGOK MAYAT KAT SUNGAI TAK
AHAHHAHAHAH
ZIDANE LEH TOLONG KALAU NKO NAK RASA MCM TU

KWKWKWKKWKWKWKWK
Back to top Go down
View user profile http://energy-malaysia-chat.forumotion.net
iragurlz_conan

avatar

Posts : 35
Join date : 2009-10-08
Age : 24
Location : cameron highlands,pahang

PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   Wed Oct 14, 2009 7:35 pm

ye la tu ....ayh tu bg rendam pale je kot...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: 10th PARA BRIGADE   

Back to top Go down
 
10th PARA BRIGADE
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 3/1 Duke Brigade's deployment ceremony
» VAL Registration Forms to be sent by 10th Jan
» Geological map of the eastern reserved portion of the hundred of Para Wirra
» Promotion of San Jose State Univ. Uchida Yoshihiro 'Yosh' to 10th dan
» Preston panthers armwrestling competition - 10th may 2014

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
xOx ENERGY MALAYSIA xOx :: Your first category :: SELAMAT DATANG ...SALAM KENALLLL .....-
Jump to: